Civil karriere 3

Lager- og logistikoperatørelev til Forsyningscenter Slagelse.


Lager- og logistikoperatørelev til Forsyningscenter, Slagelse.

Kunne du tænke dig en spændende uddannelse med masser af muligheder? Så er Forsvaret måske noget for dig!
Om os
Vi er en del af Supply Chain Division, som er en moderne logistik virksomhed, der støtter Forsvarets soldater og øvrige medarbejdere med forsyninger. Supply Chain Division har fokus på betjening og støtte til Forsvaret med særlig vægt på kundeorientering og service. Supply Chain Division vægter i det fremadrettede arbejde at få alle forretningsgange optimeret og på at udvide planlægningshorisonten. Du vil få din gang på forsyningscentret i Slagelse, hvor vi varetager en bred vifte af logistikopgaver for Forsvarets enheder på Antvorskov Kaserne, men også for enheder udenfor garnisonen. Vores opgaver er meget forskelligartede, og du vil derfor opleve, at din hverdag vil være varierende med gode muligheder for at lære en masse. Vi er et blandet team af 32 civile og militære medarbejdere. Tonen hos os er uformel med plads til grin og godt humør. Vi sætter dog altid vores faglighed højt, og vi prioriterer vigtigheden i at yde en rigtig god og stabil service overfor vore kunder.
Om stillingen
Stillingen er en erhvervsuddannelsesstilling, og uddannelsen strækker sig over ca. 2,5 år. Uddannelsen vil primært foregå på tjenestestedet, som er på Forsyningscentret i Slagelse, dog afbrudt med skoleophold på en erhvervsskole, som vil strække sig over flere perioder på de 2,5 år. Som lager- og logistikoperatørelev hos os, vil du lære de grundlæggende færdigheder inden for Lager- og Logistikområdet. Forsvaret og uddannelsen som lager- og logistikoperatør vil give dig en mangfoldighed af opgaver og danne rammerne for, at du kan afprøve dine færdigheder samt skabe dig en spændende hverdag.
Om dig
Vores forventninger til dig som elev er, at du har bestået folkeskolens 9./10. klasses afgangsprøve, og har bestået grundforløbet indenfor lager og logistik.
Ansvarlighed og kvalitet er en grundlæggende værdi for Forsvaret, og vi forventer, at du vil arbejde på at tage ansvar for, og være med til at præge de opgaver du bliver stillet overfor. Det kræver, at du lægger energi i din uddannelse, at du er en engageret og initiativrig person, som kan lide at samarbejde med andre, og kan arbejde selvstændigt med pålagte opgaver.

Er du over 25 år, eller bliver du det inden start på uddannelsen, skal du vedlægge en realkompetencevurdering (RKV) fra en erhvervsskole. Er du i tvivl om kravene, bedes du kontakte en erhvervsskole.

Ansvarlighed og kvalitet er blandt Forsvarets grundlæggende værdier. Derfor forventer vi, at du griber muligheden for at tage ansvar for og sætte dit aftryk på de opgaver, du bliver stillet overfor.

Det kræves, at du lægger energi i din uddannelse, at du som person er engageret og initiativrig samt kan lide at samarbejde med andre, men når situationen nødvendiggør det også evner at arbejde selvstændigt med de pålagte opgaver.

Ansættelsesvilkår
Ansættelse og aflønning sker i henhold til Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer. Du vil blive ansat efter gældende organisationsaftale mellem Rengøringsassistenter, sanitører, specialarbejdere og visse erhvervsuddannede m.fl. i staten mv. (3F).
Aflønning sker med en start løn på 11.495,35 pr. måned for elever under 25 år. Er du derimod over 25 år, vil lønnen være 20.962,77 kr. pr. måned. Lønnen er opgivet i april 2020 niveau

Som ansat i Forsvaret er du omfattet af nogle særlige vilkår. Det betyder bl.a., at du skal kunne sikkerhedsgodkendes, og kunne opretholde denne igennem hele ansættelsesforløbet.

KONTAKT OG ANSØGNING
Vil du vide mere om arbejdspladsen, er du velkommen til at kontakte lederen for Forsyningscenter Slagelse, Chefsergent Claus Julius, tlf. 25 55 20 17.
Har du spørgsmål vedrørende løn og ansættelsesvilkår, er du velkommen til at kontakte HR-konsulent, Mathias Fønskov, på mail FPS-BA-BSS28@mil.dk

Sådan søger du:
Vi vil bede dig om at søge stillingen via linket. Hvis det ikke er muligt for dig at scanne og vedhæfte relevante dokumenter, må du gerne tage dem med til en eventuel samtale.

Ansøgningsfristen er den 29. januar 2021. Vi forventer at afholde samtaler løbende.
Tiltrædelse snarest.

I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed styrker opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.

Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse (FMI). FMI er forsvarets materielfaglige myndighed. Vi indkøber, vedligeholder og udfaser materiel for alle forsvarets myndigheder - lige fra kampvogne, skibe, helikoptere og jagerfly til støvler og lommeknive. FMI er en del af Forsvaret, og administrerer ca. en tredjedel af det samlede forsvarsbudget. Pengene bliver brugt til at yde den bedst mulige støtte til især de udsendte styrker og operative enheder. Læs mere om Forsvarets Materieltjeneste på: www.forsvaret.dk/FMI.

OM SUPPLY CHAIN DIVISION
Supply Chain Division er en moderne logistik virksomhed under Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse. Vi støtter samtlige Forsvarets enheder, soldater samt øvrige medarbejdere med forsyninger. Supply Chain Division har fokus på betjening og støtte til Forsvaret med særlig vægt på kundeorientering og service. Supply Chain Division vægter i det fremadrettede arbejde at få alle forretningsgange optimeret og på at udvide planlægningshorisonten. Materielhoveddepot er placeret i Skrydstrup, hvor vi råder over et lager på over 20.000 kvadratmeter med mere end 70.000 varer. Samlet bestyrer vi over 350.000 materialer.
Læs mere på www.fmi.dk
  
  
  
Generel information

Tjenestested

Slagelse, Danmark

Lokation

Region Sjælland

Værn

Civil

Funktionsniveau

C100

Ansøgningsfrist

29.01.2021

Indrykningsdato

11.01.2021

Ansøgningsforløbet

  • Ansøgning

    Ansøgningen skal sendes elektronisk via linket i selve jobannoncen – på den måde sikres det, at vi får alle relevante oplysninger fra dig. Efter du har sendt din ansøgning, modtager du umiddelbart efter en modtagelsesbekræftelse på mail.

  • Vurdering af din ansøgning

    Efter ansøgningsfristens udløb bliver alle ansøgningerne behandlet og vurderet. Efter endt behandling indkaldes relevante kandidater til samtale. Vi modtager ofte mange ansøgninger, så det kan hænde, at behandlingen tager lidt ekstra tid.

  • Samtaler

    Vi indkalder normalt 3-4 kandidater til hver samtale. Til samtalen ønsker vi, at du får et grundigt indtryk af os og vi ønsker samtidig at høre mere om din faglighed, men også hvem der er personen bag cv’et.

  • Tilbagemelding

    Når vi har fundet den rette kandidat til jobbet, orienterer vi alle der har været til samtale hurtigst muligt.

Tilmeld en jobagent

Følg med når vi søger nye elever

Opret Jobagent