Lager- og logistikoperatørlærling til Logistikelementet ved Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste i Aalborg
• Får en målrettet og professionel allround uddannelse inden for lager- og logistikområde, herunder varemodtagelse, lager- og myndighedsbeholdning.
• Bliver en del af en anderledes og spændende arbejdsplads.
• Bliver en del af superfedt team med højt humør og tæt samarbejde
Du bliver en del af et højt specialiseret element, der varetager lagerfunktionen for områdets specialværksteder. Vores primære opgaver består af modtagelse, forsendelse og udlevering
af reservedele, værktøj og materialer mellem interne og eksterne samarbejdspartnere.
Derudover er vi ansvarlig for styring af området lagerbeholdninger, hvor du kommer til at arbejde selvstændigt, men også sammen med dine kolleger.
Vi er en afdeling hvor smil, god humor og dygtige kollegaer præger vores dagligdag, og vi er klar til at tage imod dig.
Rejseaktiviteter i forbindelse med din uddannelse kan forekomme.
”Jeg er simpelthen så glad for at være ansat her, fortæller Jonas, lager- og logistikoperatørelev”.
Du er en succes hos os, når du viser ansvarlighed og yder kvalitet. Vi forventer, at du lægger energi i din uddannelse, og at du er en engageret og initiativrig person, som kan lide at samarbejde med andre.
Derudover vil du opleve, at du skaber værdi hos os, når du:
• Ønsker at blive en dygtig lager- og logistikoperatør.
• Er nysgerrig og engageret af natur.
Aflønning sker med en startløn på 12.835,65 kr. pr. måned for elever under 25 år. Er du derimod 25 år, vil lønnen være 21.901,55 kr. pr. måned.
Der er til stillingen knyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.
Som ansat under Forsvarsministeriet er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal blandt andet kunne sikkerhedsgodkendes og kunne opretholde denne under hele ansættelsesforløbet.
Kontakt og ansøgning
Vil du vide mere om uddannelsen, er du velkommen til at kontakte Lars Rosengren Jensen på telefon 2210 0757.
Har du spørgsmål vedrørende løn og ansættelsesvilkår, er du velkommen til at kontakte HR-konsulent Katharina Ankjær Hammer på telefon 7281 9151.
Sådan søger du
Søg stillingen via linket. Hvis det ikke er muligt for dig at scanne og vedhæfte relevante dokumenter, må du gerne tage dem med til en eventuel samtale.
Er du 25 år eller derover, skal du huske at vedhæfte et realkompetencebevis. Hvis ikke du har en realkompetencevurdering, kan du få udarbejdet denne på en skole, som udbyder uddannelsen. Hvis du ikke kan nå at få udarbejdet en realkompetencevurdering, kan du tage den med til en eventuel samtale, alternativt kan skolen udarbejde en til en mulig ansættelse.
Ansøgningsfristen er den 4. august 2024. Samtaler afholdes løbende.
Forventet tiltrædelse den 1. september 2024 eller efter aftale.
I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed styrker opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.