Hæren 06

IT- supporterelev til 1. Communication and Information Systems (CIS) deling på Flyvestation Karup


IT- supporterelev til 1. Communication and Information Systems (CIS) deling på Flyvestation Karup

Kunne du tænke dig en udfordrende og alsidig IT- supporteruddannelse, er det nu du skal søge. 1. CIS deling på Flyvestation Karup, som er en del af 2. CIS kompagni i telegrafregimentet, har brug for 1 dygtig elev fra den 1. februar 2020.
Om os
Vi er i alt 37 fastansatte og 6 lærlinge i enheden. Vores primære opgave er at levere kommunikations- og informationssystemløsninger til Flyvevåbnet operative enheder, såvel under øvelser som i internationale indsættelser. Som mange andre organisationer er forsvaret afhængig af, at IT fungerer.

Som IT- supporter bliver det din opgave at opbygge, konfigurere og vedligeholde pc’er, servere og netværk. Du kommer til at installere og konfigurere operativsystemer og applikationer. Dine kolleger vil trække på dig for at få instruktion i brug af hardware og software.
Om stillingen
Du er i lære som It-supporter og vil under uddannelsesforløbet tilegne dig teoretiske og praktiske færdigheder relevant for uddannelsen. Uddannelsen varer ca. 2 år - alt efter dine kvalifikationer, og uddannelsen kombinerer den praktiske del ved værkstedet med skoleperioder på nærmeste tekniske skole.
Om dig
Vores forventninger til dig som elev er, at du har folkeskolens 9./10. klasses afgangseksamen, eller tilsvarende. Du behersker engelsk i tale og skrift. Som minimum har gennemført grundforløb inden for strøm, styring og it med tilfredsstillende resultat. Ligeledes af du har viljen og lysten til at arbejde i et anderledes miljø.

Det er ønskeligt, men ikke et krav, at du har gennemført forsvarets basisuddannelse (værnepligten) eller tilsvarende.

Ansvarlighed og kvalitet er en vigtig værdi i Forsvaret, og vi forventer, at du vil arbejde på at tage ansvar for og være med til at præge de opgaver, du bliver stillet over for. Det kræver, at du lægger energi i din uddannelse, og at du er en engageret og initiativrig person, som kan lide at samarbejde med andre. Det er vigtigt, at du evner at arbejde selvstændigt og at du har lyst til at arbejde i en moderne virksomhed.
Ansættelsesvilkår
Ansættelse og aflønning sker i henhold til Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer. Du vil blive ansat efter gældende organisationsaftale. Lønnen er afhængig af din alder. Efter endt grundforløb udgør den for dig som er over 18 år det første år 12.968,42 kr. pr. måned. Er du derimod over 25 år vil lønnen det første år være 19.510,67 kr. pr. måned.

Som ansat i Forsvaret er du underlagt særlige vilkår. Du skal kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforløbet.

Vil du vide mere om uddannelsen, er du velkommen til at kontakte chefsergent Jan Winther
Gedsø, på 4122 9909, eller ved spørgsmål om løn- og ansættelsesvilkår HR-konsulent Lars Holte Sandgaard på 728 19158.

Vi vil bede dig om at søge stillingen via at klikke på linket ”søg den ledige stilling” og vedhæfte ansøgningen, CV, eksamensbevis (udskrift af eksamensblad), grundforløbsbevis samt anden dokumentation. Hvis det ikke er muligt for dig at scanne og vedhæfte relevante dokumenter i PDF format, må du gerne tage dem med til en eventuel samtale.

Ansøgningsfristen er den 2. januar 2020.
Vi forventer at afholde samtaler i uge 02, 2020.
Tiltrædelse den 1. februar 2020.

Forsvarsministeriets koncern er en mangfoldig arbejdsplads, og vi vil gerne afspejle det omkringliggende samfund. Vi opfordrer derfor alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen, fordi vi tror på, at forskellighed styrker opgaveløsningen gennem dynamik og nytænkning.
  
  
  
Generel information

Tjenestested

Flyvestation Karup

Lokation

Region Midtjylland

Værn

Hæren

Funktionsniveau

C100

Ansøgningsfrist

02.01.2020

Indrykningsdato

02.12.2019

Ansøgningsforløbet

  • Ansøgning

    Ansøgningen skal sendes elektronisk via linket i selve jobannoncen – på den måde sikres det, at vi får alle relevante oplysninger fra dig. Efter du har sendt din ansøgning, modtager du umiddelbart efter en modtagelsesbekræftelse på mail.

  • Vurdering af din ansøgning

    Efter ansøgningsfristens udløb bliver alle ansøgningerne behandlet og vurderet. Efter endt behandling indkaldes relevante kandidater til samtale. Vi modtager ofte mange ansøgninger, så det kan hænde, at behandlingen tager lidt ekstra tid.

  • Samtaler

    Vi indkalder normalt 3-4 kandidater til hver samtale. Til samtalen ønsker vi, at du får et grundigt indtryk af os og vi ønsker samtidig at høre mere om din faglighed, men også hvem der er personen bag cv’et.

  • Tilbagemelding

    Når vi har fundet den rette kandidat til jobbet, orienterer vi alle der har været til samtale hurtigst muligt.

Tilmeld en jobagent

Følg med når vi søger nye elever

Opret Jobagent