Civil karriere 3

Kontorelev i Forsvarsministeriets Ejendomsstyrelse


Kontorelev i Forsvarsministeriets Ejendomsstyrelse

Drømmer du om en spændende kontoruddannelse med gode faglige og personlige udviklingsmuligheder? Er du engageret, ansvarsbevist og klar til at løse nye opgaver?

Vi leder efter to ambitiøse kontorelever med speciale i ”Administration” med start d. 1. september 2019.
Om os
Vi sørger for, at du får en god uddannelse i en spændende organisation med en masse udviklingsmuligheder. Uddannelsen, der er toårig, består af praktisk oplæring hos os inklusiv skoleophold på Aalborg Handelsskole, samt evt. en uges studietur til Bruxelles. Sidste skoleophold afsluttes med en skriftlig fagprøve.

Som elev i hos os, rokerer du i forskellige afdelinger, hvor du vil få et bredt indblik i organisationens arbejdsområder. Du vil med andre ord få en bred viden og gode forskelligartede kompetencer, som åbner døre for dig, når du er færdig.
Om stillingen
Dine arbejdsopgaver kan blandt andet være:
• Planlægning og udførelse af administrativ sagsbehandling
• Kundebetjening, mødereferater og anden korrespondance
• Praktiske administrative opgaver
• Assistance i forbindelse med økonomiopgaver
Om dig
Vi forestiller os, at du har:
• Afsluttet bestået/består HG2, HGS, HGV, eller du har taget en gymnasial uddannelse som STX, HTX eller HF - suppleret med et 10 ugers grundforløb på handelsskolen. Du kan også have en HHX suppleret med et 5 ugers grundforløb på handelsskolen.Er du over 25 år og har bestået HGS, bedes du vedlægge en uddannelsesplan (realkompetence vurdering, RKV), fra en erhvervsskole. Er du i tvivl om kravene, bedes du kontakte en erhvervsskole.
• Kendskab til Microsoft Word, Excel og Outlook
• Gode samarbejdsevner
• En personlighed der har positiv indflydelse på dine omgivelser
• Evnen til at jonglere flere bolde i luften på én gang.
Ansættelsesvilkår
Ansættelse og aflønning sker i henhold til den enhver tid gældende organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) og den til enhver tid gældende fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer – Det Statslige område (OAO-S-Fællesoverenskomsten).

Lønnen er afhængig af din alder. Efter endt grundforløb udgør den for dig, som er under 18 år, det første år 10.664,58 kr. pr. måned. Er du over 18 år, vil lønnen det første år være 13.360,42 kr. pr. måned. Er du over 25 år vil lønnen være 19.938,42 kr. pr. måned.

Som ansat i Forsvarsministeriets koncern er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforholdet.

KONTAKT OG ANSØGNING
Hvis du ønsker at høre mere om stillingerne, kan du kontakte Solveig Christensen på tlf. 72 81 33 48 eller på mail fes-sts09@mil.dk.

Har du spørgsmål til løn og ansættelsesforhold, kan du kontakte HR-konsulent Dorthe Rasmussen på telefon 7281 9169.

Ansøgningsfristen er d. 24. maj 2019.

Du bedes søge stillingen via linket. Du bedes ligeledes scanne og vedhæfte relevante dokumenter, som bevis for uddannelse mv.

Forsvarsministeriets koncern er en mangfoldig arbejdsplads, og vi vil gerne afspejle det omkringliggende samfund. Vi opfordrer derfor alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen, fordi vi tror på, at forskellighed styrker opgaveløsningen gennem dynamik og nytænkning.

Om Forsvarsministeriets Ejendomsstyrelse
Forsvarsministeriets Ejendomsstyrelse (FES) støtter og servicerer militære operative enheder og øvrige myndigheder under Forsvarsministeriet ved at levere og udvikle de fysiske rammer, som er nødvendige for deres virke. Ejendomsstyrelsen leverer et full service koncept, hvor opgaverne omfatter; facility management, nybyggeri, vedligehold, miljø- og energiopgaver samt naturpleje – og udføres overvejende via eksterne leverandører.

Forsvarsministeriets Ejendomsstyrelse har hovedkontor i Hjørring, men har medarbejdere på tjenestesteder over hele landet. Vi har i alt 860 etablissementer spredt ud over hele Danmark.
Ejendomsstyrelsen er overvejende en civil arbejdsplads, der er båret af stærke fag- og videnfællesskaber. Styrelsen har ejendomsdriften i centrum: Både i opgaveløsningen med vores kunder og i forhold til kompetenceudvikling af vore medarbejdere.

Forsvarsministeriets Ejendomsstyrelse har et samlet budget på ca. 2 mia. kr., 2,4 mio. m2 bebyggelse i vores portefølje, et samlet øvelsesareal på ca. 36.000 hektar og vi beskæftiger ca. 600 medarbejdere.

Læs mere om Forsvaret som arbejdsplads på www.Forsvaret.dk
  
  
  
Generel information

Tjenestested

Hjørring

Lokation

Region Nordjylland

Værn

Civil

Funktionsniveau

C100

Ansøgningsfrist

24.05.2019

Indrykningsdato

09.05.2019

Ansøgningsforløbet

  • Ansøgning

    Ansøgningen skal sendes elektronisk via linket i selve jobannoncen – på den måde sikres det, at vi får alle relevante oplysninger fra dig. Efter du har sendt din ansøgning, modtager du umiddelbart efter en modtagelsesbekræftelse på mail.

  • Vurdering af din ansøgning

    Efter ansøgningsfristens udløb bliver alle ansøgningerne behandlet og vurderet. Efter endt behandling indkaldes relevante kandidater til samtale. Vi modtager ofte mange ansøgninger, så det kan hænde, at behandlingen tager lidt ekstra tid.

  • Samtaler

    Vi indkalder normalt 3-4 kandidater til hver samtale. Til samtalen ønsker vi, at du får et grundigt indtryk af os og vi ønsker samtidig at høre mere om din faglighed, men også hvem der er personen bag cv’et.

  • Tilbagemelding

    Når vi har fundet den rette kandidat til jobbet, orienterer vi alle der har været til samtale hurtigst muligt.

Tilmeld en jobagent

Følg med når vi søger nye elever

Opret Jobagent