Civil karriere 3

Efterretningsregimentet, Varde Kaserne søger kontorelev


Kontorelev søges til Varde Kaserne

Hvis en alsidig og spændende kontoruddannelse er dig, så send os din ansøgning.
Efterretningsregimentet på Varde Kaserne har pr. 1. september 2019 brug for en kontorelev til uddannelsen speciale i offentlig administration.
Om os
Efterretningsregimentet blev oprettet den 1. januar 2019. I administrationselementet, hvor du primært skal uddannes, er vi 6 engagerede kolleger, både militære og civile. Vi er alle drevet af stor faglighed og interesse i at yde den bedste service. Som kontorelev er du med til at gøre en positiv forskel for kollegerne.
Om stillingen
Vi tilbyder en spændende og alsidig uddannelse med udfordringer og udvikling. Du vil hurtigt få selvstændige arbejdsområder, og dit ansvar kommer til at vokse i takt med dine kompetencer, viden og praktiske erfaringer. Dine opgaver vil primært være inden for offentlig administration, personale og økonomi.
Du vil skulle arbejde både i storrumsmiljø, men også på delekontor, og din arbejdstid er primært 0730-1430/1530.
Uddannelsen varer 2 år med både praktik og skoleophold. Du afslutter uddannelsen med en fagprøve og efter bestået fagprøve, er du udlært som kontorassistent med speciale i offentlig administration.
Om dig
Du har en bestået/består:
- HG2, HGS, HGV som giver adgang til kontoruddannse med speciale
- HTX, STX eller HF suppleret med 10 ugers EUS
- HHX suppleret med et 5 ugers EUS
- EUX ( det studiekompetencegivende forløb)

Er du over 25 år og bestået HGS, bedes du vedlægge en uddannelsesplan (realkompetencebevis) fra en erhvervsskole. Er du i tvivl om kravene, bedes du kontakte en erhvervsskole.

Ansvarlighed og kvalitet er en vigtig værdi i Forsvaret, og vi forventer, at du vil arbejde på at tage ansvar for, og være med til at præge de opgaver, du bliver stillet over for.

Det kræver, at du lægger energi i din uddannelse, og at du er en engageret og initiativrig persom, som kan lide at samarbejde med andre.

Det er vigtigt, at du evner at arbejde selvstændigt og at du har lyst til at arbejde i en moderne virksomhed.
Ansættelsesvilkår
Ansættelse og aflønning sker i henhold til den enhver tid gældende organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) og den til enhver tid gældende fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer - Det statslige område (OAO-S-Fællesoverenskomsten).

Lønnen er afhængig af din alder, og udgør efter endt grundforløb for dig som er under 18 år, det første år 10.566,92 kr. pr. måned. Er du over 18 år, vil lønnen det første år være 13.238,00 kr. pr. måned. Er du derimod over 25 år, vil lønnen være 19.755,58 kr. pr. måned.

Som ansat i Forsvaret er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele elevtiden.

KONTAKT OG ANSØGNING
Vil du vide mere om arbejdspladsen, er du velkommen til at kontakte chefsergent Michael B. Pedersen på tlf. 7282 9020. Har du spørgsmål til løn eller ansættelsesvilkår, er du velkommen til at ringe til HR-konsulent Anna Racic på tlf. 7281 9663.

Ansøgningsfristen er den 17. februar 2019 og vi forventer at holde samtaler i uge 9/10. Tiltrædelse 1. september 2019.

Vi vil bede dig om at søge stillingen ved at klikke på linket og vedhæfte ansøgning, CV, eksamensbevis (udskrift af eksamensblad) samt evt. anden dokumentation. Er du over 25 år, skal du huske at vedhæfte realkompentencebevis. Hvis det ikke er muligt for dig at scanne og vedhæfte relevante dokumenter, må du meget gerne tage dem med til en eventuel samtale.

Forsvarsministeriets koncern er en mangfoldig arbejdsplads, og vi vil gerne afspejle det omkringliggende samfund. Vi opfordrer derfor alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen, fordi vi tror på, at forskellighed styrker opgaveløsningen gennem dynamik og nytænkning.

OM EFTERRETNINGSREGIMENTET
Efterretningsregimentet (EFR) i Varde består af en regimentsenhed og en efterretningsbataljon, i alt ca. 260 medarbejdere. EFR har et tæt samarbejde med ISR-bataljonen med ca. 270 medarbejdere. Vores ansvarsområder er efterretningsindhentning, civilt-miltært samarbejde, psykologiske operationer, analyse og formidling af efterretninger samt uddannelse af værnepligtige. EFR støtter internationale og nationale opgaver med et varieret og professionelt bidrag.

EFR har et tæt samarbejde med Varde og Esbjerg Kommune vedrørende Tilflytterservice. Med udgangspunkt i dit/jeres behov og ønsker tilpasser vi støtten i forhold til partnerjob, skole og bolig m.v.
I Varde Kommune har partneren fx mulighed for at komme til samtale ved udvalgte private og offentlige virksomheder, og tilflyttere med ansættelse samt pendlere har fortrinsret til lejeboliger.
Esbjerg Kommune har et program for medflyttende partnere med bl.a. sparring på jobsøgning og formidling af CV til en lang række virksomheder. Ligeledes formidles kontant til private udlejere af lejeboliger. Tilflyttere med ansættelse kan skrive sig op på venteliste hos boligforeningerne i Esbjerg Kommune og rykke frem i køen til lejligheder.
Læs mere om, hvad Tilflytterservice kan gøre for dig/jer på www.nyiesbjerg.dk og vardekom-mune.dk/flyt-til-varde-kommune.
Du er meget velkommen til at kontakte bosætningskonsulent Varde Kommune Jørgen Nielbæk, joni@varde.dk, 30 59 05 95 og bosætningskonsulent Esbjerg Kommune Pia Enemark, piene@esbjergkommune.dk, 20473206.
  
  
  
Generel information

Tjenestested

Varde

Lokation

Region Syddanmark

Værn

Civil

Funktionsniveau

C100

Ansøgningsfrist

17.02.2019

Indrykningsdato

17.01.2019

Ansøgningsforløbet

  • Ansøgning

    Ansøgningen skal sendes elektronisk via linket i selve jobannoncen – på den måde sikres det, at vi får alle relevante oplysninger fra dig. Efter du har sendt din ansøgning, modtager du umiddelbart efter en modtagelsesbekræftelse på mail.

  • Vurdering af din ansøgning

    Efter ansøgningsfristens udløb bliver alle ansøgningerne behandlet og vurderet. Efter endt behandling indkaldes relevante kandidater til samtale. Vi modtager ofte mange ansøgninger, så det kan hænde, at behandlingen tager lidt ekstra tid.

  • Samtaler

    Vi indkalder normalt 3-4 kandidater til hver samtale. Til samtalen ønsker vi, at du får et grundigt indtryk af os og vi ønsker samtidig at høre mere om din faglighed, men også hvem der er personen bag cv’et.

  • Tilbagemelding

    Når vi har fundet den rette kandidat til jobbet, orienterer vi alle der har været til samtale hurtigst muligt.

Tilmeld en jobagent

Følg med når vi søger nye elever

Opret Jobagent